søndag 15. august 2010

Sketchy Colors #34

Det er søndag, og vi er klar med en ny fargeutfordring her hos Sketchy Colors.
Men aller først har Mr. Random selvfølgelig trukket en vinner av forrige ukes skisseutfordring #33 :)
Og vinneren av den flotte premien fra Kuttut er:

*************
It is Sunday, and we are ready with a new colour challenge for you here at Sketchy Colors.
But first Mr. Random has drawn a winner of last week’s sketch challenge #33 :)
And the winner of the wonderful prize from Kuttut is:


*


*


*


*

Mary


Gratulerer så mye!!
Send oss adressen din til sketchycolor@gmail.com, og du vil snart motta premien din.

*******

Congratulations!!
Please send us your adress at sketchycolor@gmail.com, and you'll soon recive your price.



Denne ukens Topp 4/This weeks Top 4:

Kari
Hannemor
Jannhild
TesaB

Nydelige bidrag fra dere alle 4, Gratulerer!
Ta med dere koden i sidebaren for å legge inn Topp 4 knappen i bloggen deres.

******

Beautiful contributions from all 4 of you, Congrats!
Please grab the code on the sidebar to add the Top 4 badge to your blogs.


______________________


Premien hver uke i august er sponset av Kuttut!
Hver pakke inneholder dekorasjoner og bånd, og i tillegg ett gavekort på 100 kroner!!!

*******
The prize each week in August is sponsored by Kuttut!
Each prize contains decorations and a giftcertificate on 100 NOK!!




Vi har en ny fargeutfordring å by på,
og denne gangen vil vi se prosjekter i
SVART / ROSA / HVIT

*******
We have a new color challenge for you,
and this time we want to see projects in
BLACK / PINK / WHITE




Her er kortene vi i DT har laget denne gangen.
Maya, Lena og Marianne har alle brukt pynt fra Kuttut.

*******
Here is some inspiration from DT.
Maya, Lena and Marianne have used decorations from Kuttut.












Husk å laste opp bidraget ditt til Mr.Linky!
Du har frist på deg til å delta i Utfordring #34 helt fram til lørdag kl 21.00.
Lykke til!

*******

Remember to upload your creations to Mr.Linky below!
You have until saturday at 9 pm our time, to participate in our Challenge #34.
Lots of luck!

16 kommentarer:

Kari sa...

Gratulerer til vinneren!!
Og tusen takk for å bli valgt ut blant de topp 4. Kjempegøy!

Mary sa...

Tusen takk:))
Gratulerer til de som ble valgt ut

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott utfordring vil prøve meg på den , men kan dere ikke skrive hvilken dato fristen er ? Da er det litt bedre å følge med:)

Jeanette Torvmark Tinholt sa...

Da er kortet på plass, og så herlig at jeg kunne bruke min favorittfarge rosa :-)

Kjempe fine kort som alltid fra DT teamet:-)

Anonym sa...

Gratulerer til Vinneren over;))

Stilige farger sammen så dette måtte jeg bare prøve meg på!!

Ha en fin søndag videre;)

Jannhild sa...

Gratulerer til vinneren!!
Tusen tusen takk for at jeg ble valgt ut blant de topp 4!!

Ha en super mandag!!
Klemmer fra Jannhild

Bodil sa...

Flott fargeutfordring. Har nå levert mitt bidrag her :) Det er første gang jeg er med her, men absolutt ikke siste :)

Shirley-Sirje sa...

Tack för de fina layouten! Det har verkligen varit nyttigt för mig att komma igång. TACK! Och tack också för vinsten jag fick hem igår!!
Ni är bara så duktiga i Norge!
Ha det bra!
Shirley-Sirje fr Sverige

mckinkle sa...

Hi, great challenge and beautiful cards to inspire by the DT!

No sign of Mr Linky today so
here's mine

Hope it works!
Keryn x

sundownerin sa...

hi, what a wonderful challenge blog!! and the theme..... i love it!!

Alette sa...

da var mitt bidrag til ukens utfordring klart. Flotte farger dere har valgt og DT`s kort og esker var kjempefine

Pinklady 68 sa...

Nydelige DT bidrag!
En kjempefin fargeutfordring som jeg selvfølgelig måtte være med på:-)
Ha en fin helg!

Pillan sa...

Kul utmaning och fina DT-kort!! Jag har lämnat mitt bidrag nr 43.

Ann Elin sa...

Da er mitt bidrag på plass.
Hilsen Ann Elin :)

Ellinore sa...

Flott fargeutfordring......fikk slengt meg på i siste liten....
Klem.

Pillan sa...

Härliga DT-kort!! Jag har länkat mitt bidrag, nr 53.