søndag 29. november 2009

Sketchy Color #1

Hurra, nå er vi igang!
Og vi er stolte over å kunne presentere Sketchy Colors utfordring # 1 :)

Vi starter opp med en farge utfordring, og siden det er 1. advent i dag, så er fargen; Lilla!!
Du kan lage hva du vil; LO, esker, kort, altererte ting o.s.v.
Og du kan fritt kombinere lilla med andre farger,men lilla skal være i hoved fokus.


Premien vår er sponset av Moia`s Design, som er vår sponsor for hele adventstiden.
Informasjon og linker til hennes virksomhet, ligger øverst i bloggen :)
***************************
Hurray, we are ready to rumble!
And we are proud to present Sketchy Colors challenge # 1 :)

We begin with a color challenge, and since it is the 1st of Advent, the color is; Purple/Lilac!!
You can make anything you like; LO, boxes, cards, altered items and so on.
And you may combine the color with others, but Purple/Lilac must be in the main focus.

Our prize is sponsored by Moia`s Design, that is our sponsor for the whole time of Advent.
At the top of our blog, you can find information and links to her company :)

Et lilla inspirasjonsbilde/A lilac/purple picture for inspiration:



Premien sponset av/The price sponsored by Moia's Designs:


Og her er litt inspirasjon fra DT :)
Hver gang vi legger ut inspirasjonsbidrag, vil noen av oss i DT bruke stempler/materialer fra månedens sponsor :) Denne gangen er det Anne Kristine og Marianne som har brukt stempler fra Moia's Design!
**********
And here's some inspiration from the DT :)
Every time we publish our creations for inspiration, some of us in the DT will use materials from our sponsor of the month :)
This time Anne Kristine and Marianne have been playing with stamps from Moia's Design :)


Anne Kristine

Marianne





Frist for innlevering av bidrag er;
Lørdag kl 21.00

Lykke til - vi gleder oss til å se bidragene deres :)
Klem fra oss i Sketchy Colors
********************
Contributions must be delivered before;
Saturday at 9 pm our time.

Good luck - we are looking forward to seeing your contributions :)
Hugs from us in the Sketchy Colors Team.



36 kommentarer:

Monica sa...

Flott utfordring, og herlige inspirasjonsbidrag fra dere alle!!

Marika/Finland sa...

Hei,
täällä minun korttini,
here is my card

Gladie sa...

Grattis med ny utfordringsblogg :) Lekre DT-bidrag!

Anonym sa...

Good luck with the blog girls, a great colour scheme to start with and excellent examples from the team.
Thanks
Barbara

Hanna sa...

Otroligt rolig tävling. :o)
Tack för inspirationen och alla fina kort DT gänget har gjort. :o)
Hanna

HegeHB sa...

Herlige bidrag dere har laget og superflott oppgave:)

Anne sa...

Flott utfordring damer! og nydelige DT-kreasjoner =)
Håper jeg får masse energi og lyst til å lage kort snart... Og plutselig kommer et bidrag her i fra!

Mary sa...

Gratulerer med ny utf.blogg:))
Da var mitt bidrag levert,håper det er rett

Marianne sa...

Anne May: Ikke tenk på det du, det går så bra atte:)

Marianne sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg - gleder meg til å følge med dere i tiden som kommer!
DT-bidragene er lekre, håper på inspirasjon til å sette i gang med eget bidrag nå.
c",) Sakkalo

Sinikka sa...

What a nice challenge. I just love Lilac.
Will return with my card soon. Thanks for the great inspiration of all the DT members.

Hildegunn sa...

Herlig utfordring og flotte DT-bidrag!

Pia sa...

stort tillykke med udfordrings bloggen og sikke flotte DT bidrag.

Tesa/Therese sa...

En riktig utmaning då lila är en färg jag sällan använder. Mitt bidrag är färdigt och jag har länkat i Mr Linky. Kram

Anonym sa...

thanks for the great sketch
Elborgio from germany

mine

Hanne sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg! Jeg har lagt til kortet mitt hos Linky:)

Hanne

❤ Kaia sa...

Grattis med nyåpnet utfordringsblogg.
Har brukt Mr.Linky til bidraget mitt, men det kommer opp: "siden du refererer til eksisterer ikke"
Trykker du på Kaia's Side kommer du inn.
Lykke til alle sammen.
Klem fra Kaia

iReneM sa...

Excellent colours to start off your first challenge.
The DT samples are gorgeous

x

merethe sa...

Gratulerer med fin utfordringsblogg. Gleder meg allerede til neste utfordring

Marianns papirgleder sa...

Kjekt med ein ny utfordringsblogg! Gratulerer!!

Anonym sa...

Da har jeg lagt til mitt bidrag, dette var gøy så jeg gleder meg til neste:)

Else Britt sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg. Det var gøy med første utfordring og DT bidragene var nydelige.

Gleder meg til neste.

Ha en fin dag.

PetraB sa...

Thank you for setting up such a brilliant challenge blog. The work of the DT is just fabulous. Petra.

Anonym sa...

I really love your new challenge blog.

here is mine

thanks for looking

Sharon sa...

Fabulous DT creations. I can see the Mister Linky link so . here is my card.

Jackie Randolph sa...

Beautiful cards from the DT. Here is my entry for a great challenge

http://papermoments.blogspot.com/2009/12/wishing-you-merriest.html

Anonym sa...

utrolig søt er de Kort fra Maya....
takk for inspiration!

Hilse Sabrina

Mette sa...

Tillykke med den nye udfordringsblog. Ja, jeg vil meget gerne lege med - lila er min ynglingsfarve.
Kunne ikke se Mt Linky saa I maa besoge mig gennem denne link
http://danishstamper.blogspot.com/2009/12/sketchycolour-challenge-1.html

Tak for at I kiggede forbi.

Hjesa, Mette

Randi Th. sa...

Gratulerer igjen!!! Utrolig flotte DT-bidrag!
Jeg har laget noe i lilla for første gang!
Takk for utfordringen og ha en flott dag!
-klem-

Gry-Heidi sa...

Superlekre DT-bidrag og artig utfordring !

Klem, Gry-Heidi

*Cornelia* sa...

Great challenge thank you, I did a layout with this colors.

Hugs Cornelia

Sinikka sa...

Härligt utmaning....älskar lila.
Har lagt en link hos mister linky.
Spännande vad nästa utmaning bli.
Sinikka:-)

Camilla sa...

Nydelige DT-kort, fulle av inspirasjon:))) Mr Linky har vist tatt seg en pause, så jeg legger kortet mitt HER
Ha en fin dag!
Klem, Camilla.

Stine sa...

Gratulerer så masse med ny blogg! Og morsom utfordring!
Jeg klarte så klart å legge til feil link når jeg skulle legge til mitt bidrag via Mister Linky, beklager det ;-) Riktig link la jeg til rett etterpå!

Stine :-)

Unknown sa...

her er mitt bidrag

Grethe sa...

Gratulere med første utfordring!

mitt bidrag